Rozdział 1 - Nowi ludzie,nowa szkoła ...

Marianna 
Mijały kolejne minuty godziny  wychowawczej. Prawie usypiałam ale ze snu obudził mnie głos naszej wychowawczyni pani Burczak.
- A teraz zapraszam Marianne i Federico. Naszych nowych uczniów. Nie chciałam iść ale brat pociągnął mnie do Burczakównej.
-Dzień dobry. - powiedziałam do niej z sztucznym uśmiechem.
-Ty Marianko usiądziesz z Asią. - powiedziała.- Aśka do cholery podnieś rękę bo Marianna cię nie zna.
Zobaczylam dziewczynę w ostatniej ławce pod oknem. Piękna blondynka, ślicznie ubrana i umalowana. Ma cudowne niebieskie oczy. Ale... Zaraz ona z kimś siedzi.
-Proszę pani ale z asią ktoś siedzi.
- Tak tak wiem wiem.... Dari chyba nie będzie przeszkadzało, że się przesiądzie. Prawda?
- Taak- wysyczała przez zęby.
- A ty Fede usiądziesz z Olivierem .
-Oki - odpowiedział mój brat.

Asia
Obok mnie usiadła Marianna.
- Hej co tam? - zapytała.
- A nic... ;)
- O jeżu ale ty cudownie malujesz!
- wcale, że nie... -powiedziałam i zasłoniłam swój rysunek.
- pokaż. Proszę.
-no dobra dobra

- Śliczne - powiedziała.
- Brzydkie teraz ty pokaż swoje.
-Oki paczaj!
- Łał ...
- Brzydkie - powiedziała moja nowa koleżanka.
- Cudo *-* -odpowiedziałam jej.
-Dzięki :)
-Nie ma za co.
-Przedstawisz mi dziewczyny? - zapytala
- No jasne.  To tak to jest Lari obok niej to Ada moja siostra. Za nimi siedzi Ewelina i
Daria.
- A ta dziewczyna z którą siedziałaś to kto? - zapytała mnie się szatynka.
- To Daria moja największa przyjaciółka.
- Fajnie.
- A teraz chłopcy : tak tam siedzi Misiek z Leonem... A Michał ci się podoba !
- Zamknij się! Wcale, że nie?!,- krzyknęła
- Dobra dobra załóżmy, że nie podoba ci się.
- Yhm....
- Za nimi siedzi Olivier z twoim bratem. A jeszcze za nimi Alex.
- Fajna klasa.
- XD

Daria
Eh... Czy ta nowa ma zamiar zabrać mi moją przyjaciółkę?!?
Co to to nie!

- Hej - podeszłam do niej na przerwie.- Słuchaj mogłabym ci pomóc w przyrodzie?
- Siemka. Tak mogłabyś dzięki! -przytuliła mnie.
- To masz adres -dałam jej karteczkę z moim adresem.
-Jeszcze raz dziękuję! Pa!
- Pa! - uśmiechnęłam się sztucznie.
Już ja se z nią poradzę.

Marianna 
Idę w kierunku domu Dari.
Wchodzę do niej do domu i widzę Darie z nożem!
- Zabije cie!
- AAAA!?!?!!!!!!
- Teraz mi już nie uciekniesz?!?
Darła mi ciuchy. Biła mnie batem. Próbowałam się bronić ale ona zawiązała mi ręce i nogi sznurem :(

Nagle zobaczyłam, że do jej domu wchodzi...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jedyneczka!  Jak się podobało? Mam nadzieję, że był spoko. Ale pewnie był okropniasty!
Czekam na komentarze! :*


7 komentarzy :

  1. Jak na pierwszy raz to ok, ale... Ortografia siada i nie dodawaj emotikon oraz obrazków w tekście. Postaraj się dodać więcej opisów, uczuć, postaci i ich malunków. Koniec trochę bardzo psychiczny.. Może podstawić jej nogę na schodach... Ale zabijać i bić batem?:-: stanowczo nie.

    Zapraszam : http://weareonlyourselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział spoko! :)
    (tak jak koleżanka wyżej wspomniała) nie dodawaj emotikonów w tekście ciągłym. Jeżeli masz problem z ortografią - pisz w wordzie, on podkreśli Ci wyrazy, które źle napisałaś.
    Jeszcze coś, możesz zmienić czcionkę postów? Niewygodnie się czyta ;c
    Jak na pierwszy - dobrze!
    Mam nadzieję, że będziesz kontynuować! :)
    Pozdrawiam,
    /Nikaś\

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co razi w oczy to najdroższa czcionka. Zmień w tempie natychmiastowym!!! Tekst OK, jedyne co bym wywaliła, by FF był porządny, to emotikony, obrazki i końcówkę. Zobaczymy jak wyjdzie następny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci dam taką czcionkę w poście, dostaniesz szablon z ustawioną Verdaną czy coś (i się wydało), ale urżnę łeb.
    Emotikony...Aha. Nie. Emotikony są fuj. Fuj.
    Końcówka brzmi jak bardzo bardzo bardzo bardzo słabe, brutalne i tanie yaoi, tyle, że między dziewczynami i brakuje sceny gwałtu. Rozumiem krótką bójkę, szarpanie się za włosy czy coś, ale taka scena...
    Poza tym bardzo mi brakuje opisów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!http://opowiadania-o-doroslej-leonettcie.blogspot.com/2015/05/lba-2-instagram.html!

    OdpowiedzUsuń

Przyjaźń do końca © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka